• Large photos
  • Small photos

FEELING THE STREET WITH DIESEL BLACK GOLD AND NOHOW

Walking down the streets of a big city you can literally breathe what freedom is: it’s another kind of freedom, not the one you feel in the nature – off course! It’s like nobody cares about you, but in a cool way, and you can feel free to express yourself wearing whatever you want. The bigger it’s the city, the more people doesn’t give a damn of what you wear: in NY you can feel free to wear a banana costume if you want :)

Milan is not like New York, but I can feel the difference between my little Perugia and the Italian City par excellence.

By the way, today I wear a cool outfit by Diesel Black Gold and Nohow. I love the rock attitude of this glamour ensemble, if I wrote a guide to street style I’d surely include these two brands. The new collection of Diesel Black Gold is really good! I combined these Diesel pants with a biker jacket I designed for Nohow! Honestly, you should touch this leather to understand how crazily soft is it, can’t stop touch it!

If you like my outfit, you can shop it scrolling down the page to find out the buy buttons!

QUICK TIP FOR TRAVELLER: for my Milan trip I chose Halldis Apartments, a really cool luxury flats rental company in the centre of Milan ;)


ITALIANO

Camminando per le strade di una metropoli puoi letteralmente respirare aria di libertà: non quel genere di libertà che si respira in mezzo alla natura selvaggia, ovviamente, ma un genere di libertà diverso e squisitamente nascosto. è come se a nessuno importasse chi sei o come ti vesti, e questo ti consente di sentirti libero di giocare con il look come ti pare. Anzi, c’è una strana equazione che ho elaborato viaggiando: più è grande la città, più le persone se ne fregano di come ti vesti – a New York, per esempio, potresti tranquillamente vestirti da banana e non importerebbe a nessuno :)

Milano non è New York, ma già si può sentire la differenza tra la mia piccola Perugia e la City italiana per eccellenza.

Oggi indosso un outfit di Diesel Black Gold e di Nohow, di cui apprezzo particolarmente la rock attitude. La nuova collezione Diesel Black Gold è veramente interessante. Ho abbinato i pantaloni Diesel alla nuova giacca da motociclista che ho disegnato personalmente per Nohow. Dovreste sentire al tatto quanto è morbida la pelle di questa giacca… è atomica!!! Non riesco a smettere di toccarla!

Se questo outfit ti piace, qui sotto troverai i buy buttons!

TRAVELLER TIP: per il mio viaggio a Milano ho scelto Halldis Apartments, una compagnia che affitta appartamenti di lusso nel centro di Milano ;)

7 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formPost comment