ANDROGYNOUS LOOK – STREET MEN’S TRENDS
The Whimsical, Colorful ‘Lonely Houses’ of Portugal

St VALENTINE RECIPES – HEART CHEESECAKE AND CHOCOLATE BAGEL




St Valentine is the sweetest time of the year!
Just because men loves sweets, and women too, (surely not because of my obsession for cute pastries), I wrote this post to help you to create amazing and super-easy pastries. This Valentine recipes are from an adorably crazy girl, her name is Rosanna Pansino and she’s a youtuber. Her Youtube channel has more than 5 million followers, I think it’s because of she expertly mix her crazy personality with easy and beautiful recipes, and this mix really work!

Rosanna creates three recipes in this video: the first is a super-easy pastry made of bagel sticks and candies, assembled together to create a sweet Valentine’s arrow. The second is a chocolate sticks made with big bagel sticks, chocolate and heart candies, and the last Valentine’s recipe is my favorite: cheesecake with messages. It’s the original American cheesecake’s recipe, so it’s a little different from the European’s one, but these pastries look amazing, and super-delicious!

ITALIANO

Solo perchè uomini e donne amano I dolci, e non certamente a causa della mia ossessione per i dolci carini, ho scritto questo post, per aiutarvi nella scelta della ricetta giusta per San Valentino. Le ricette nel video appartengono ad una ragazza pazza e adorabile: il suo nome è Rosanna Pansino, ed è una celebre youtube. Il suo canale ha più di 5 milioni di follower, e credo che il suo successo derivi dalla sua capacità di mixare sapientemente una personalità tutta pepe con ricette semplici ma di impatto.

Rosanna in questo video mostra 3 ricette: la prima è super semplice, un dolce creato con bagel sticks e caramelle, assemblate per creare una dolcissima freccia di Cupido. La seconda è un bagel ricoperto di cioccolato e caramelle a forma di cuore, ma è la terza la mia preferita: cheesecake con messaggi. È la ricetta tipica americana, quindi è leggermente diversa da quella europea, ma il risultato, oltre ad essere magnifico, è delizioso!

Leave a Reply

L'indirizzo email non verrà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *