• Large photos
  • Small photos

Hey guys,

I must tell you … In this very moment I am floating on cloud nine, thinking back on what happened in Lisbon two months ago. There, I was awarded “Man of the Year 2018” and “Best Digital Influencer” and it literally warmed my heart.

I feel so honored to have received this recognition. It’s the demonstration that passion and hard work eventually pay off! I am so thankful to all my supporters, my beautiful family and wonderful team who puts great effort and really believes in our mission.

But let’s talk about that night! I made my entrance wearing a Dolce & Gabbana smoking, camera flashes at every corner and the most elegant people. I felt so welcomed by the multitude and GQ, greeting me and spending such unexpectedly beautiful words.

Thank you again. To all of you.

With love,
MDV

 

ITALIANO

Ciao ragazzi,

Devo ammetterlo… Non riesco proprio a togliermi dalla testa quello che è successo a Lisbona un paio di mesi fa. Ricevere il premio di “Man of the Year 2018” e “Best Digital Influencer” mi ha riempito veramente il cuore, per di più nella cornice portoghese di cui mi sono innamorato!

Sono davvero onorato per aver ricevuto un simile riconoscimento, dimostrazione del fatto che quando la strada sembra in salita bisogna ricordarsi che la vista è sempre migliore dall’alto! Passione e perseveranza ripagano sempre e non potrei essere più grato a coloro che mi supportano, alla mia famiglia e al mio team che profonde un grande sforzo e non smette di credere in noi.

Ora parliamo di quella notte magica! Ho fatto il mio ingresso indossando uno smoking Dolce & Gabbana ,c’erano flash da ogni angolo e ovunque persone elegantissime. La folla e GQ mi hanno accolto a braccia aperte, splendide le parole nei miei confronti.

Ancora una volta grazie. A tutti voi.

Un abbraccio,
MDV

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formPost comment