CLASSY SUNDAY LOOK
CASUAL STREET OUTFIT FOR AUTUMN DAY

EICMA MILAN MOTORCYCLE SHOW – THE WORLD’S BIGGEST EVENT FOR 2 WHEEL LOVERS


Motorcycle is definitely my passion. I mean, one of my biggest passions, not the only -you know, I’m a man full of passions! But the bike is special: when I was fifteen I dreamed of being Valentino Rossi!
By the way, when I was invited at the Milan Motorcycle Show of this year, I was so happy! In fact, this is the World’s biggest event for two wheels lovers, so I didn’t want to miss it!

EICMA FOR BEGINNERS

EICMA (Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori), or the Milan Motorcycle Show is an annual trade show in Milan, Italy featuring motorcycles. The 2008 show drew over half a million visitors, and the show is frequently used by manufacturers to debut new models.

DUCATI SCRAMBLER FLAT TRACK

The Flat Track with the Ducati Scrambler was so incredibly funny!
I can’t tell if it’s because of the adrenalized speed, the suggestive background or maybe because I was riding one the best bikes ever, but the emotion that I’ve experienced was amazing! Watch the gallery to understand!

ITALIANO

La moto è la mia passione. O almeno, una delle più grandi -come ormai ben sapete, sono un uomo pieno di passioni! Ma la moto è speciale, a quindici anni sognavo di essere Valentino Rossi!
Immaginate la mia reazione quando sono stato invitato all’Eicma di Milano, per fare una Flat Track con la Ducati Scrambler! L’Eicma è infatti l’evento più importante a livello mondiale per gli amanti delle due ruote. Non potevo perdermelo!

EICMA PER PRINCIPIANTI

L’EICMA (acronimo di Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori), meglio conosciuta nel mondo come Milan Motorcycle Show e in Italia come Salone del ciclo e motociclo o semplicemente Salone di Milano, è la più importante rassegna espositiva mondiale di riferimento per le due ruote a motore.

DUCATI SCRAMBLER FLAT TRACK

La flat track con la Ducati Scrambler è stata una delle cose più divertenti in assoluto!
Non saprei dire se per la velocità adrenalinica, se per il contesto suggestivo oppure perché stavo correndo su una delle mie moto preferite, ma le emozioni che ho provato sono state fortissime! Un’esperienza da ripetere!

Latest Comments

Leave a Reply

L'indirizzo email non verrà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *