• Large photos
  • Small photos

Hello everyone!
How’s your day? Mine is great!

Spring has come, carrying sunny day with her. It’s an amazing news, for a meteoropathic like me. 
I mean, if you’re not allergic to pollen. If you’re not, sunny days are fantastic days. Ok, I’m rambling!

By the way, a day like this, in Umbria, is something poetic. Green hills are sweet and the air is pleasantly fresh. The Umbrian villages are beautiful and I can’t stay home!
For this reason I created this casual easy outfit, composed by a blue cargo sweatpants and a warm colored cotton sweater. As always, I think that details can be the protagonists of every outfit, especially shoes. This philosophy is the cornerstone of my brand, the reason why I created a shoes collection.
For this day I chose the Mercury grey patterned MDV Shoes, because it’s classy but comfortable and it’s great with a casual look, and I think about that when I designed them.

Hope you’ll like this outfit guys! See you soon!

MDV

ITALIANO

Ciao ragazzi!
Com’è il tempo da voi? Da me è fantastico!

La primavera è arrivata, portando con sé giornate assolate. È una bellissima notizia, per un metereopatico come me. 
Cioè, se non sei allergico al polline. Se non lo sei, è un periodo delizioso. Ok, sto divagando!

In ogni caso, un giorno come questo, in Umbria, è qualcosa di poetico. Le colline sono verdi e dolci, e l’aria è piacevolmente fresca. I borghetti umbri sono veramente belli e non si può rimanere chiusi in casa!
Per questo ho creato questo outfit casual, composto da pantaloni cargo blu e un maglioncino di cotone dai colori caldi. Come sempre, ritengo che i dettagli possano essere i veri protagonisti del look, specialmente le scarpe. Questa è anche la filosofia del mio brand, la ragione per cui ho creato l mia collezione di scarpe.
Per oggi ho scelto le MDV Mercury con fantasia grigia, perché di classe ma comoda, quindi è perfetta per completare un look casual. È proprio a questo che ho pensato, quando le ho progettate.

Spero che questo outfit vi piaccia ragazzi! A presto!

MDV

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

clear formPost comment